2015-08-15
 08:51:19

Fredagkväll....

Eftersom hemmet skulle bli partajinvaderat på fredagen tog jag å emigrerade..... 😜...
Kvartade in hos mor i Falun...hon befann sej på jobbet så det blev till å va "ensam hemma"...😀

Började med att besöka "änglasyster" ❤️

Det va nog första gången jag stog där vid graven...för mej själv...å pratade med henne... 💔

Kändes ändå skönt på nåt vis... 🙏🏻

Passade på...eftersom jag inte har nåt badkar å ta mej ett fredagsbad 👍🏻


Å eftersom det ju va just fredag tycker jag man ä värd lite gott...

Det är så skönt å va lite "gammal" 😁
Å ha kommit till den punkten att "njuta av lugnet"....
👵

Nåväl....idag är en ny dag...å närmsta dygnet skall tillbringas på jobbet...
☀️en skiner...å det gör livet lite lättare tycker jag nog...


Ulrica
PUBLICERAT: 2015-08-16, 11:36:01

Ja visst är det skönt att inte behöva jaga händelser... Utan uppskatta lugnet...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: