2015-08-13
 11:39:27

Konsten att förändra....

Tänk ändå vad svårt det är med "förändringar" 👀....
Stora eller små...
Något så enkelt som att "klippa lugg"
Japp bjussar på en "luggselfie" idag..

Men..."nu är det klippt"... 💇🏼
Å tror ni jag har luggen så...??? 🙈

Jag är verkligen en dryg ...😈...
För när jag hamnar i dom här "skitförändringsperioderna" är det alltid ...
MEJ SJÄLV
Jag hela tiden ska "ändra på"...
Åsså sitter jag å tycker att jag är värdelös som inte ens "klarar det"
👊🏻👊🏻👊🏻👊🏻

Jag vet att det är mitt "dåliga mående" som ibland försöker lura min "förändringsådra"...för...
"Det är ju lättare att ändra på nåt som är fysiskt"...ällä...äre verkligen det... 😁...

Iaf...så ska jag snart "genomgå" en niodagars renings/QuickStartkur...
Å återigen...sitter jag å hoppas å tror att den här... 👇...kommer ut ur mej..
Jag kan inte låta bli å tro....

Å jag vet/hoppas/tror...
Att om jag iaf mår fysiskt bra..kanske jag tar mej igenom det jag har framför mej...lite bättre...


Ulrica
PUBLICERAT: 2015-08-13, 21:42:25

Snyggo :-D


Anonym
PUBLICERAT: 2015-08-14, 20:27:31

❤️


Anonym
PUBLICERAT: 2015-08-14, 20:28:15

Det var lillasyster



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: