2015-08-20
 14:19:16

Skitsnacksvarning 🙈

Idag skare "snackas skit" 🙊...
ÄllĂ€ jaaaa skrivas om det iaf...
Är pĂ„ dag fyra pĂ„ min c9kur... đŸ‘đŸ»
Natten har inte varit bra...sovit oroligt Ă„ vaknat typ varannan timme 😮 inte bra, med tanke pĂ„ att nĂ€rmsta dygnet ska tillbringas pĂ„ jobbet 😣

NĂ„vĂ€l...min "oroliga natt" tror jag iaf hamnade đŸ‘‰đŸ»đŸšœ....Ă„ det va ju bra...
Ă…Ă„Ă„Ă„ nu...sluta lĂ€s ni krĂ€smagade...😜
För den fĂ€rg som skiten hade gĂ„r knappt Ă„ beskriva 😬....men antar att det betyder att min rening Ă€r behövlig đŸ’Ș
Hoppas reningsverket klarar av att ta hand om den bara 😅😅😅

JorĂ„mensĂ„att...pĂ„ dessa tre dar har jag blivit av med 2,8kg.... đŸ™ŒđŸ»
Vet att det Àr vatten...Ä ren Ä skÀr skit dÄ förstÄs...men dÀ brynt ja mÀ i...
DET PEPPAR MEJ ATT FORTSÄTTA

Blev en kebabsallad idag...delat pĂ„ tvĂ„ ggr...bara för att fĂ„ dubbel njutning 😍...
SvĂ„rt Ă„ hitta hur mĂ„nga kalorier den innehĂ„ller, men hittade nĂ„n sida som pĂ„stod ungefĂ€r 550....rĂ€tta mej gĂ€rna om det Ă€r helt galet đŸ™đŸ»

KĂ€nner mej iaf pigg vĂ€lmĂ„ende Ă„ pĂ„ "G" Ă„ det Ă€r en stor bedrift i mitt liv đŸ‘ŒđŸŒ

Jag kom pÄ nÄgra ord som beskriver mej Ä mitt Àtande/överÀtande rÀtt bra....

"Jag vill njuta av att Àta....
Inte Àta för att njuta..."

Ja...ni som "kÀnner igen er kanske fattar"...Ä ni andra behöver inte fatta...
😏â˜ș



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: