2015-08-23
 10:57:33

Söndag å dag 7...

Så gick en vecka... 👊🏻
Å jag hamnade plötsligt på "dag 7" på min "c9kur"
Herregud....hur ska det gå när dessa nio dagar är över... 😱
Gruvade mej för helgen...och möjligen kan det blivit något överskridande av antalet kalorier 🙊...men inte alls nån katastrof..🙏🏻
Kan verkligen konstatera att "struktur"
...måste bli mitt ledord framöver...å för att må bra måste jag leva väldigt strikt...låter säkert trist å överdrivet men det har jag verkligen "lärt mej/insett" under dessa dagar...å det är jag väldigt tacksam för... 🙌🏻...
Min "gravidmage" är nästan "förlöst"... Och jag har tom gått i 👙...å tyckt att det känts rätt ok 👊🏻....
Å just 👙 ser det ut å bli idag mä...sitter i skrivande stund på balkongen 👇
Det ser ut att bli ännu en dag med ..
☀️☀️☀️☀️
Helt underbart.... 😍



Ulrica
PUBLICERAT: 2015-08-23, 22:40:37

Vad blev det? Pojke eller flicka? :-) ;-) (kunde inte låta bli)


Anonym
PUBLICERAT: 2015-08-23, 22:47:09

Däää bidde en tockendär ...populääär.... HEN ....såklart 💪



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: