2015-12-09
 09:56:45

Åldern....

Att åldern tar ut sin rätt känner vi ju alla till...jordens dragningskraft...visar just sin...kraft...rövhäng...fläskhäng...å joda...andra "detaljer" hänger åxå bra nog... 😩..
Synen blir sämre... 👀 ... 
Men hörseln är det inget fel på .. 👂🏻..ännu 🙉..på gott å ont..

Som bekant bor jag ju i källaren hos min dotter med familj...(jaaa det är en "inredd" källare...👍🏻...) för att hjälpa till med lilla Willisen ... ❤️
Denna lilla Willis...du "ger" så mycket...du lär mej massor 🙏🏻...både om mej själv och såklart om denna sjukdom...ällä ???
Faaan egentligen vet vi ingenting...å ingen annan heller...
Alexandra fick en kommentar på sin blogg ... Från en mamma som mist sin dotter i denna sjukdom... 🙏🏻...denna hemska sjukdom som bara har en utgång...hon blev 11 !!! år....det man läser och den information vi sett/fått/hört är att man vanligtvis blir runt två år.., 
Herregud...vart är vi... ??!!
Hur nära ???
Hur långt ifrån ???
Hur ???
När ???
"Hon" skrev också att dom flesta läkare kanske hinner va med om ett "krabbesfall" under hela sin läkarkarriär....så vem ??? ska ge oss ett svar...en "hint" om vart vi befinner oss... 🙄 .... 
Lyckligtvis har dom världens bästa doktor..som dock egentligen gått i pension...hur länge är han kvar..  👀

Angående den där hörseln....min alltså...så hör jag "allt"..,vaknar av "allt"...å när jag vaknar av Willisen mitt i natten...(han sover ju av sin medicin vanligtvis hela natten)...höjs min puls med tusen slag i minuten...min akutimpuls är omedelbart redo för utryckning...å hjärnan går för högvarv...,
HJÄLP....ÄR DET NUUUU...!!!????
ÄR DET NU "DET" HÄNDER 😳
Inatt va en sån natt...man blir ju så jävulskt rädd...Willisen har inte haft en bra natt..   💙💙😕



Lillasyster
PUBLICERAT: 2015-12-09, 19:54:43

Önskar så att det fanns något jag kunde göra! ❤️


Ulrica
PUBLICERAT: 2015-12-11, 13:24:10

Ryser... :-) kram om bästa!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: