2015-12-14
 21:12:14

Brumbrum....

Alla blir vi väl glada....när våra barn är glada...ällä när våra barn "lyckas" (ett ord som jag egentligen inte gillar 🤔 framför allt inte i samband med just barn) 
Å idag är jag såååååå himla glad 🙌🏻
Min Alexandra fick sitt körkort.... 👏🏻
Tycker faktiskt att det med tanke på hennes livssituation är en extra bedrift ....hon har slitit...å pluggat å varit sååå himla duktig på att köra 👌🏼
Och dessutom fick hon höra av sin körskollärare att hon "aldrig sett en sån klockren uppkörning"...jaaa hon är värd all "kred" hon kan få bannemej 👊🏻....

(Önskar jag va rik som ett troll så jag kunde ge henne en bil 🏎 )

Sååå nu blire väl ett himla slitande på "lilla blå's" gummisulor 
🚙💨
Hejaheja !!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: