2015-12-06
 11:44:09

Glädje ...och sorg...

Jobbade en "heldag" igår... 9-20...
(Och nu är jag "back" för ett dygnspass 👊🏻)
När jag kom hem tog jag en liten prommis med "Niox the dog"
Ibland äre skönt med dessa hundpromenader... 👍🏻 ( men bara ibland).... 😅....

Känner mej lite sådär "grubblig"...igen... 🙄...
Dom kommer med "jämna mellanrum"...dom här "grubblingsperioderna"
Å när dom kommer...kommer också "längtan"...längtan efter min "T" 
❤️❤️❤️

Blev å "surfa runt" lite i går kväll...
"Krabbes sjukdom"
Satans sjukdom 😩😤
Hamnade på lite olika bloggar...några med redan "bortgångna änglar" 🙏🏻...
Å en...med "misstanke om krabbes"..."alla symptom stämmer"...
Men...det va inte det !!!!
Läste några kommentarer..."grattis"..."va skönt"..."underbart"...
Och joooo....jag ville gärna skriva nåt klokt till dom...att jag självklart också var glad för deras skull...men..jag kunde inte.. 😕...å måste såklart inte heller ...det förstår jag...

GUUUUD VA JAG HAR ÖNSKAT/DRÖMT 
ATT VI SKULLE FÅ ETT SÅNT BESKED... ATT DOM SKULLE SÄGA TILL OSS ATT DOM SETT "FEL"...
MEN....NEJ... 😔....

När man sitter å tänker på "allt"...blir man så glad av ett sånt här mms.. 🤗
En "trots allt" glad liten Willis ❤️❤️

Hoppas vi får "ha det bra" med honom så länge det bara går... 🙏🏻
Älskade lilla barn du är det bästa som finns ... 💙❤️





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: