2015-12-22
 21:43:30

Otillräckligheten....

Idag är en "såndär" dag...som jag känner mej...otillräcklig 👀...
Eller kanske mer att jag är på "fel" plats...fast...det ä ju inte riktigt så heller...jag är ju där jag "vill" vara...fast jag vill vara "där" också...🙈
Herregud...ja ni kan ju föreställa er själv vilken salig röra som finns innanför pannbenet ...lite som ett julbord ungefär....🤘🏻🎅🏼🤘🏻....

Jag skulle vilja vara "nära" min "T" idag...för han fyller år.... 🙄

Jag vill baka ... 🎂.. Å ge 💝🎁...å fira honom som han borde bli firad 🍾🙏🏻👌🏼💝🌹🌹🌹🎉💘
...men...jag får göra det sen när vi ses ...efter jul.... 👍🏻
För vi ses inte under julen heller..😬...jag ska nämligen jobba hela julhelgen....😫...
trist ....men lite extra 💶💰 kan ju va lite bra det med 👌🏼....

Även om dagen inte kändes så bra i början.... 🙄....

Såååå....blev den toppenbra 🙌🏻
Jag å Alexandra å Willisen skulle åka upp till skräddarbacken å fira lite jul där...
 ( lite bonusbarnbarn å "sånt" som finns i dom flesta familjer idag 😆)
precis innan vi skulle åka fick vi med oss en "en extra bonus" 😘....ett av mina syskonbarn...

Det blev fika...och såklart paketöppning 💝🎁🎄
Å sen...återstår det bästa...pysslet med allt nytt ..
Alina och Milla in action 👍🏻
Det är få saker som får mej å må så bra som dessa barn... ❤️💙

På kvällen skulle Alexandra å David städa lite...så jag å Willisen flydde ner i mormors källarkoja... 👌🏼
Nyklippt å snygg 😘
 Jaaa det va dagen..."idag"...
Imorron ä en annan dag... 🤘🏻....




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: