2015-12-29
 12:07:45

Packa....pappas kappsäck....

Kanske snarare packa mammas kappsäck.... 🎒💼👜....
Det är väl lika bra å börja redan idag...eftersom jag "ska" glömma hälften... 🙈..
Tänk att jag klarat fem år...
Fem år som "långtifrånbo"...
(Borlänge -Västerås )
Skrivit det förut..skriver det igen...
Trodde aldrig jag skulle "klara" att ha det så... 🙄....
Men tack å lov såååå.. 🤗..

Joooomensåååatt....
Jag är galet glömsk å förvirrad just nu...säger fel..gör fel...å glömmer...måste skriva kom-ihåg-lista för två saker typ.... 😱...
Å eftersom jag blir borta lite mer än en helg denna gång..blire ju massor att glömma 🙃
Nu äre väl inga världsliga ting precis jag släpar runt på...men ändå störigt om dom inte blir med.... 😠... 

Lite jobbigt åxå å åka ifrån Illsen flera dar..  😩...
"Illsen...Willisen...isse...issepuppen..Willson....jaaa kärt barn har många namn... 😛....
Fina lilla WILLIAM ❤️



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: