2015-12-13
 12:09:07

Undrar vad jag tänkte....

Å va jag önskar att mindes...vad jag tänkte den här dagen 13/12...för fem år sedan 🤔....
Det var nämligen dååååå...vi träffades första gången... 
(Eller ja...det va dagen efter vi sågs för första gången...alltså första gången vi sågs va den 12/12 😅)
Jag och min ❤️tomas❤️

Jag är idag så otroligt glad för att det blev just VI !!!!
Jag ska inte "fara med osanning" och påstå att det hela tiden varit solklart och enkelt...jag har tvivlat och funderat och ältat massor under dessa år 🤔🙄😩
Men en sak är jag säker på och fantastiskt tacksam för...
DET BLIR BARA BÄTTRE Å BÄTTRE HELA TIDEN...FORTAFRANDE EFTER FEM ÅR 🙏🏻
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Ingen har "gjort" så mycket för mej nånsin i mitt liv...ingen har fått mej må som du...har aldrig nånsin upplevt så många saker i mitt 46åriga liv ...som jag gjort under dessa fem år... 🙌🏻
Du har tom fått mej känna mej lite "kvinnlig"...😉...det har nog hänt att du fått mej känna mej "lite fin" också...å det mina vänner hör inte till min vardag....🙈

Jag skulle kunna göra listan milslång med superlativ...på hur jag vill beskriva hur jag upplever dej....👌🏼💋
Men jag lär väl gå och diska så att lågan inte falnar 😛

Min älskade Tomas... 
Du är sååååå betydelsefull i mitt liv..å du håller "framtiden" levande ...det behöver jag verkligen 🙏🏻
❤️❤️❤️❤️❤️
Tack för att du finns 💋


Ulrica
PUBLICERAT: 2015-12-13, 12:25:18

<3


Lillasyster
PUBLICERAT: 2015-12-13, 14:14:02

Underbart!❤️



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: