2015-02-09
 12:40:57

Åter igen...

Så va en helg till ända igen...
En sån där braig helg...igen...
Som bekant (iaf för vissa) har jag ju min "långtifrånbo" min fantastiska Tomas 😘
Man kan tycka det skulle va omöjligt att ha ett förhållande när man bor 1⃣3⃣mil ifrån varann...  
Men...det är inte så dumt... 👍
Just nu ...när jag ibland tycker livet kan va lite xtra pissigt mellan varven ....pga willes riktigt jävliga... 🙊...sjukdom...så är det himlans skönt att ha "varannanhelg" att få åka till honom....❤️...å "bara vara"
Å ibland känns det som hela Västerås vet hur mycket det betyder för mej 😜

Se här bara..  

T.o.m ❤️❤️❤️❤️ i träden....
Jag hoppashoppashoppas att det en vacker dag kan funka så vi kan bo ihop...
I love U Tomas...❤️...Du får mej å må så bra i "allt elände" ...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: