2015-02-11
 16:52:30

Bitter****a...

🆘 GNÄLLVARNING 🆘
KĂ€nner mej...otillrĂ€cklig...dryg...ful...Ă„ sĂ„klart fet...jaaaa mycket av det kan jag sĂ„klart göra nĂ„nting Ă„t.... 👊
Men...det kÀnns lite som "det ena drar ner det andra"
👀
Men kÀnslan av otillrÀcklighet daaa...
Ja allt rÄr jag inte pÄ dÀr...sÄklart VET jag att jag inte kan lösa/göra allt....
Just idag kĂ€nner jag mej inte helt frisk heller... đŸ˜·...kĂ€nner ÅTERIGEN av halsen Ă„ hostan Ă„ huvudvĂ€rken...Ă„ blir jag sjuk nu igen blir det tredje gĂ„ngen sen jul... đŸ‘ŠđŸ˜€đŸ‘Š...

Men just idag....tror jag jag kÀnner mej *pissigare* bara för att min Alexandra fyller Är ....Ä dagen blir inge bra...jag vill ju att hon ska ha en superduperfödelsedag....Ä istÀllet fÄr dom sitta pÄ akuten med lilla W ....
😳
NÄja....sÄ Àre idag...
Imorgon Àr en annan dag...

Ă…Ă„Ă„Ă„Ă„ jaaaa jaaa ÀÀÀÀ bitter... 💣



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: