2015-02-19
 20:54:40

Närmar sej helg....

Snart har det gått ännu en vecka...å man kan undra vart "dagarna tar vägen".... 👀...
En kväll sa jag till en "boende" på mitt jobb....
-"Så gick en dag igen"...
-"jaaaa".... svarade hon...å fortsatte...
-"Vart tar dagarna vägen egentligen ?
Är det Jesus som tar dom ?
Eller försvinner dom bara upp i himmelen !"
🙏
Jaaa...svara på det den som kan 😉

Idag va jag å Willisen till en kompis å fika å gagga lite....tror "nån" tyckte det gaggades väl mycket...å fick lite nog ser det ut som 👍😘👍...

Kollade av min "instagram" när jag kom hem...
Å min älskade "överraskningsman" hade "lagt upp" denna bild... 😜...

Guuud du är bara så himla bäst ❤️❤️❤️

En vacker dag....ska jag ....VERKLIGEN ÅTGÄLDA ALLT...
❤️❤️❤️



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: