2015-01-23
 15:18:00

Börja om....igen....

Ja det funka ju....
 
Just nu är det mycket som rör sej i min skalle....mycket tankar ....mycket sorg....
Men ändå finns det åxå mycket glädje.....
 
Tänkte skriva lite om mitt lilla barnbarn nu när jag "börjar om"....
Den 14/2...på självaste alla hjärtans dag...kom han ut....
Efter mycket möda å stort besvär....å två veckor "över tiden"....
Lilla William .....
Sååå perfekt å så fin.......
Såklart det finaste barnbarnet i hela världen.....
 
Det "kom" även ett "bonusbarnbarn".....(tre veckor före honom)...å det va ju liksom dubbel lycka.....
Jag hade i min fantasi tänkt att "jag måste nog skaffa en tvillingvagn".... .....
Ja ni fattar va häftigt det skulle bli.....
Jag tänkte åxå att ....
"sen när han blir större ska jag hålla honom i handen när vi går till vattenparken å matar fåglarna"..
Meeeen.....
Plötsligt grusas planerna.....
det ofattbara....det förbjudna...det som inte KAN hända....händer.....ändå !!!!!
 
"Dom små"...växer....lär sej nya saker dagligen....
Eller...????
 
"- Han är nog bara lite sen...."
"-Det är nog hon som är tidig...."
" - Borde han inte kunna...."
"- Han är lite "seg" med vänster sida..."
Listan kan göras lång.....
Men....
Till slut var det bara att se "sanningen i vitögat"....
 
NÅT ÄR "FEL".....
Och spekulationen är ett faktum.....google i all ära....ällä inte.....
Kanske va det "bara" en "muskelsvaghet"....ällä kan det va en c-p skada....
Jaaaa gud va vi funderade....
 
Efter ett besök på BVC satte karusellen igång.....
Läkarbesök...hjärnskanning...ryggmärgsprov...klämma...känna...peta....dra....
Å sen...det värsta....
 
ATT VÄNTA PÅ SVAR
 
........
Å det får ni åxå göra.....för nu blire en promenad....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: