2015-01-31
 14:00:11

Väntans tid......

"Inget är som väntans tider"
Tiden blir alltid lång när man väntar på svar....
 
Den 15/12 åkte jag och (min världen bästa) Tomas utomlands i två veckor...vi skulle fira jul och hans födelsedag....
Jag tänkte innan vi åkte att "jag vill nog inte veta va han får för diagnos innan vi åker"....min största farhåga just då...och det jag trodde va det värsta som skulle kunna hända va ju att det skulle va en hjärntumör....
Vi hann åka...utan svar....
Å vi hade två underbara veckor på Fuerteventura ....
TACK ÄLSKLING I LOVE U
 
Väl där...så kollade jag ibland på facebook...såg på ett jättefint kort att Wille hade fått en sond isatt...det va inget jättekonstigt för det va nåt vi diskuterat eftersom han hade så svårt att få i sej mat....
Men...efter semestern "slogs jag ikull vid knäna" kan man säja....
 
För att ta en liten genväg...så fick jag iaf reda på att vårat älskade lilla barn hade drabbats av http://www.socialstyrelsen.se/ovanligadiagnoser/krabbessjukdom#anchor_5
"Krabbes sjukdom"
 
JAG HATAR ATT BARA TA ORDET I MIN MUN...
JAG HATAR ATT TÄNKA TANKEN PÅ VAD SOM KOMMER HÄNDA....
TYCKER LIVET ÄR SÅÅÅÅÅ JÄVLA ORÄTTVIST SÅ IBLAND HAR JAG BARA LUST ATT....
 
"STANNA VÄRLDEN OCH KLIVA AV"
VARFÖR ????
ETT LITET BARN....
VARFÖR SKA LIVET VA SÅ GRYMT.....


lena
PUBLICERAT: 2015-01-31, 15:52:25 | URL: http://my-mindfulness-life.blogspot.com

Goa finaste du åhhhh vad jag önskar att ni alla slapp detta helvete. & man måste verkligen undra vad meningen med livet är...ett litet barn borde få ha en framtid till mötes....tonvis med styrka & kärlek❤️❤️❤️❤️


Åsa
PUBLICERAT: 2015-05-08, 17:02:53 | URL: http://blogg.loppi.se/trepojkarochentjej

Hej. Sitter och läser och känner med er. Mina barns kusin hade krabbes. Vilken jävla sjukdom rent ut sagt.
Men Villen söt liten kille ❤️❤️❤️
Många styrkekramar Åsa

Svar: Ja det är en jävulsk sjukdom på ren svenska....tack för omtanken !!
Lillis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: