2015-07-13
 09:26:01

Första....

Måndag 13/7
Ja det är väl idag semestern börjar "på riktigt"....
Vädret (i skrivande stund) är INTE mycket å skryta med... 👀...

Började semester med sovmorron 💪 ända till klockan 8.....🙈
Önskar jag kunde sova som hos "T" där kan jag somna om hur många ggr som helst... 😴😴😴😴😴...men "här hemma" liksom bara går kroppen upp så fort ögonen öppnas.... 

Det va ju lite fint väder i lördags iaf...så det blev lite "grilla" nere hos dotterns svärmor...
Cidern va dock inte min ,höll mej till min "Cola zero" eftersom lilla Willis skulle sova hos mej ❤️❤️...

Lite tokiga hundar njöt åxå av att va mä...både under bordet med bedjande ögon.... 😜...
& att få busa runt lite i det gröna...
Texas.                                   Niox
lyckades fånga en helt galen Texas på bild...bilden visar verkligen INTE hans "Sanna jag"
Han är nog den godaste lilla "gris" jag träffat på länge.. 

Ungdomarna skulle på partaj så Willisen å jag hade en lugn "hemmakväll"

Dessvärre...
Jag har ju så svårt å sova...
Änn värre när dom är "ute"...
Är vaken ända tills jag hör att dom kommit hem..👀...
Å även lilla "W" hade en orolig natt...
😌😏😔

När man inte sovit på en hel natt...känner sej lite..trött/matt/ledsen/överkänslig/övergiven/ensammastihelavärlden/
Ja sådär "eländig"...å man skulle så gärna få en kram...
å bara höra...
"Jag tar hand om dej nu..det blir snart bättre"

När det ändå inte blir så...
Jaaa....
Det blir en sån där "jobbig klump" i halsen...
Å sen får jag dåligt samvete för det...t.o.m... 😏...för att jag känner så...
Kanske för att man aldrig nånsin "tagit plats" i livet...
👀

Det blev iaf en vända till skogs med en kompis å hennes "tokiga kalvar" som fick göra sej av med lite energi...

Även om vi är väldigt "olika" som personer "hon å jag" så är vi ändå rätt lika på nå vis...det är skönt å ha "en sån" 😘....när tankedemonerna grabbar tag i en....

Vi hitta massa smultron efter vägen..stannade å plockade... ❤️
Det blev en lugn å skön kväll..till slut...efter en lååååång söndag....

Undrar...vem som kommer på en sån här ide'.... 😁...

Nåväl....
Carpe diem ...
🙏🏻


Anonym
PUBLICERAT: 2015-07-13, 10:14:37

Måste ha varit någon som har en väldigt massa muskler :-D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: