2015-07-08
 13:41:36

Orka eller inte orka....

Säger som ungdomarna på byn...
"ORKA"
Dessa myndigheter ....
Vet väl att alla "ställen/jobb" har det lite extra slitigt under sommaren...
Men från just försäkringskassan har jag liiiiite svårt å nöja mej med det som svar 👊🏻😤👊🏻....
För det är inte första gången dom "krånglar" med utbetalningen...

Jag skulle vilja skrika å vråla allt va ja  orkar i tfn....skälla å svära å bete mej som ett as....be dom fara åt helvete å stoppa upp tfn...långt upp i rektum... 
Sådäså..., 💪

Men....nääädåååå....inte jag...å inte skulle det ju bli bättre heller...av det...men det skulle va skönt å lite befriande.... 😋...

Skulle vilja boka en resa fanimej...å resa bort från alla som bara längtar efter regn ....
JAG ÄLSKAR SOLEN 
☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️
Den gör underverk med mej....
Å apropå underverk....ett fett presentkort från just underverket...skulle varit najs...
Bara för att jag är värd det lixåååm...

Utomhuset...just nu....
Å förresten ....det räknas ner....
21 timmar kvar till semestern...
Undrar hur jag tänkte...avsluta med ett dygnspass 🙈

Sådär....ilskan å frustrationen börjar avta...och snart kan jag återgå till "normalandning"
🙏🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: