2015-06-06
 13:16:54

Upp som en sol.....

......å ner som en pannkaka....
🙈
Det sägs att vädret är det enda som är "beständigt"...dvs...det går alltid å "diskutera"...det finns alltid åsikter...
Personligen är jag verkligen en "vädermänniska"...inte "intresset" för vädret dock....utan det handlar mer om mitt mående....
När solen skiner blir jag som en ny människa och jag kan faktiskt till och med tycka om livet....
Igår var det verkligen en sån dag vi började förmiddagen och äta lunch på liljan på stan, maten var god sällskapet var trevligt...precis som man vill ha det.... 👍🏻

På eftermiddagen tog jag Willis en promenad....



Himla fint runt Rommehedslägret...

Idag däremot är det regnigt grått och allmänt trist och humöret får se genast en törn...😁....jag hatar verkligen den här skiten...
Tur att man får vara på jobbet och slå ihjäl några timmar idag....
👊🏻😐👊🏻

Längtar till nästa helg då får jag vara med min bästaste bästaste Tomas
❤️❤️❤️❤️❤️
Jag gillar inte att sakna dig men jag gillar att ha dig att sakna....
😘



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: