2015-03-12
 06:12:02

05.30.....piiiiip

Klockan är 05.30.... 
Ligger i sängen...en säng som jag endast sovit i ett fåtala ggr... 👀...
Mammas säng...själv har hon bäddat ner sej på soffan.... 😴...
Att jag inte kan sova...kan nog räknas ut...med tanke på klockslaget...🕡..
Ännu så länge tror jag den sammanlagda nattsömnen kan röra sej om ett par timmar... 😬...
Men...finns garanterat dom som sovit färre...

Igår...va en händelserik dag...
På förmiddan tog jag bussen till Falun...och hälsade på min stora...lilla hjälte....finaste lilla "W"....❤️...
Han har nu äntligen blivit av med sonden...och istället fått sin "knapp" på magen...👍
Så skönt att "få tillbaka" hans lilla ansikte.... 😘...

Å här ska han nu få i sej sin "mat"...

"Lilla barn"
Såå liten...och redan varit med om så mycket...å mycket mer ska det bli.. 👊...satans sjukdom...👊

Jag tycker min fina Alexandra och David är så himla "duktiga"..,
❤️❤️❤️❤️

Va även och hälsade på en kompis till min "änglasyster" igår...
Deras STORA intresse va "hunderiet".,,
Och deras stora kärlek till dessa "rottweilers"
Marie hann äga tre stycken...varav två kom från Anna...
Det tävlades och åktes land å rike runt på div utställningar...å massor av dessa åkte även jag med på...mycket tokroligt ...mycket svett...å även en del tårar...minns jag väääl...

När Marie gick bort...i sin jä#la cancer för sju år sedan...flyttade en av hennes två hundar som hon då hade...tillbaka till Anna...
Deras framgångar har bara växt...och den hunden har måååånga fina meriter...."Askelons Disa"..(nu nio år)
Minns henne som ett riktigt yrväder...och trots sin ålder idag...satt dom gamla "takterna" i...underbart att se...och uppleva ❤️

Fick också träffa ett av hennes barnbarn...lilla "Kämpa"...såååå söt och charmig på alla vis...
Det är nå visst...med just denna hundras.... ❤️

Det va ..."dagen igår"...
En "bra dag" trots allt....
Jag "fick veta" så mycket "elände" igår...människor jag "känner"...som drabbats av sjukdom och elände...känns som mitt ❤️...blir ...💔..."dom" måste vakna idag...och bara fortsätta sin kamp...
Kanske tänker jag så...för mitt liv är lite lika...en kamp...även om jag står...bredvid kampen...men ändå...mitt i...en kamp...som jag inte fattar hur den ska kunna bekämpas...och jag vet ju att vi tyvärr kommer förlora den... 💔...

Många brustna 💔...men...tack vare att man har så många hela...❤️❤️❤️❤️...ikring sej...
Så kan det ändå bli ...dessa bra dagar...👍...
Konstigt..hur man kan fundera ihop det... 😯.. 
Men på nåt vis...har jag bestämt mej...
Det går att hitta nåt bra...
I varje daaaa...
Jobbar på det..så gott det bara går...🙏



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: