2015-03-25
 13:12:41

Fäääjjan....

Detta fenomen ....
Detta "gnällforum"...
Facebook 
Jaaa ...äntä det ena så äre det andra..
Såklart har det blivit "ett i vardagen normalt" sätt att uttrycka/dela med sej av sin vardag....varav jag själv åxå.. 🙋...
Men...det slår mej hur otroligt olika vi människor ser på livet...och det det för med sej på gott och ont...
🙈🙉🙊

"Några jag känner" har det jävligt 🙊 tufft i livet just nu...på olika vis.  
Några ekonomisk...och några angående själva livet....å några både och......💔

Livet är inte lätt...believe me I know...
Jag har fått mina käftsmällar i livet......👊....ja mää !
Å det gör ont....

Egentligen skulle jag bara vilja säja åt folk...att verkligen leva upp till mottot ......CARPE DIEM... 
För det är så..fånga dagen...lev idag...gör sånt som gör dej glad...gläds åt dom/det du har omkring dej...
Vissa dagar tänker jag verkligen så 👍👍👍👍
Å ibland.. Är jag helt "under jorden" jag med...
Tycker bara att "vi" ibland gnäller i onödan...

Vi ska alla "dö" en dag...men bara EN dag ...lev alla dom andra...
🙏



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: