2015-03-01
 09:40:43

Ibland....

Ibland....
Hamnar man i riktiga svackor...gnällgnällgnäll.... 🙊...
Å alltid går/ska det nog inte bloggas om...
Nåväl...några saker har jag äntligen "gjort slag i"
👊
Tex så har jag gått med...på nätet...fom 27/1....
Känns riktigt rätt !!!!

Tog med mej mitt "lilla ❤️" på prommis igår...måste ju passa på när solen är framme...

Världens finaste... ❤️...lilla....

Dessvärre försvann solen lika fort...som den dök upp...

Nybrobacken...(tror jag 🙈)

"Tunaslätten"


På kvällskvisten blev det lite mat med Alexandra och Sofie....en tur på åkrarna med hunden....
Det blev en tur med lite tårar som avslut...oavsett vad tårarna handlar om...så känns lite som dom får "komma"...lite som att man får "passa på" på nåt vis...😢...
Jag blir alltid lite mer "längtigt" efter mitt stora❤️...när dom tunga dagarna dyker upp...

Idag ....är en ny dag...
CARPE DIEM 
🙏



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: