2015-05-01
 11:40:09

💔

NĂ€r ditt ❀ brister....
Ibland bara brister hela jag kÀnns det som...nÀr jag vet att Alexandra mÄr dÄligt ....brister halva jag...nÀr "sanningen/helvetet" plötsligt slÄr en mitt pÄ kÀften...för det gör den mellan varven....
"Ni Àr sÄ starka"
"FörstÄr inte hur ni orkar"
"Beundrar er"
"Lider med er"
Ja listan kan göras lÄng....Ä sÄklart vet jag att alla vill vÀl....
Å jag Ă€r inte den som "visar" mina "svagheter" i första taget....
NÀÀÀÀÀ dom kommer om natten..nÀr man Àr ensam...Ä klumpen i halsen hÄller pÄ att kvÀva mej till döds...tÄrarna brÀnner bakom ögonlocken sÄ jag tror jag hÄller pÄ att bli blind...
Det Àr dÄ "som det stora vemodet rullar in"....
Det Àr dÄ jag verkligen undrar.....

HUR I HELVETE SKA JAG KUNNA TRÖSTA MITT BARN....SOM SKA FÖRLORA SITT...BARN...MITT BARNBARN...MITT ALLT !!!!!

Jag hatar livet ibland....jaaa sÄ Àre fanimej....

Finafina Willisen â€ïžđŸ’™đŸ’šđŸ’›đŸ’œ







                         â€ïžâ€ïžđŸ™â€ïžâ€ïž


Anna
PUBLICERAT: 2015-05-01, 19:47:44

Finns inte ord. ❀


Alexandra
PUBLICERAT: 2015-05-01, 20:21:47

💜💜💜 du kan iallafall inte göra mer Ă€n de du gör nu. Skulle aldrig orka leva faktiskt om du inte vore för all din hjĂ€lp. Du som gör att jag kan göra roliga saker och leva i en bubbla nĂ„gra timmar om dagen. 💕😘


Anonym
PUBLICERAT: 2015-05-01, 21:05:16

❀ Kram ❀


ulrica
PUBLICERAT: 2015-05-01, 21:34:22

Jösses Àr det nÄgot i luften?! kom hem sÄ vi fÄr kramas!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: