2015-11-07
 22:04:32

Himlans långt inlägg....

Jag skulle vilja skriva ett "himlans långt inlägg"...om helt skitoviktiga/ointressanta "saker" 🙄..
Tex att jag tagit bort Facebook i 📲...vem bryr sej...egentligen..men skönt äre 🙏🏻
Jag skulle vilja skriva om en "energitjuv" som "nallat" av min energi en längre tid... 👊🏻...som häromdan fick mej att "tända på alla cylindrar"....å jag kan tala om att "det brann" för mej...på riktigt 😤💥...det är sällan det händer... 😶....
Jag vill verkligen inte skriva...att jag tänker mycket på en ung person som drabbats...av det jävulska "C"-ordet 😕
JAG VILL INTE 😧

Men....jag vill ....
tänka å skriva om...att jag känner mej "viktig här hemma"...att jag är stolt över mina fina kloka barn...min stora familj...mitt underbara barnbarn...att jag fortfarande tycker om att längta...längta efter min "T"..att jag har vänner som bryr sej...
Det vill jag...iaf...
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
🙏🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: