2015-11-09
 20:39:06

Kökssoffa....

Det är nåt visst med kökssoffor🙃...
Jag minns så väl att i mormor och morfars stuga fanns det en...när jag tänker på det minns jag också lukten i stugan... 👃....
Ja tänk...det minns man/jag...men om nån frågar va jag gjorde igår... 🤔...ja då måste dom "små grå" gnuggas rejält...
Jag minns att morfar ofta låg på den soffan...å snarka högt...å när man smög närmare "fångade" han alltid oss å "kisslade" oss tills tårarna sprutade 😆😂....tyckte mycket om min morfar "sop-Martin" som han kallades..

Idag va vi å hälsade på "våran" Ulrica... Willisen blev så glad så han verkligen "skrattade" åt henne ...det händer inte så ofta nu för tiden 😏 så det va sååå kul å se... ❤️... 

Å det är här "dagens ämne" är hämtat... 👍🏻
Finaste Willisen på ulricas kökssoffa  👌🏼


Ulrica
PUBLICERAT: 2015-11-11, 19:16:38

Wille på "tok tanten"s soffa :-) tror jag har ganska underhållande "ämnen" ;-)


åsa
PUBLICERAT: 2015-11-13, 12:50:21 | URL: http://blogg.loppi.se/trepojkarochentjej

Vilken liten sötnos <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: