2015-11-11
 09:19:45

Samtal/beslut....

"Det enda du kan göra med goda råd, är att ge dom till nån annan...för du tycks ändå aldrig ha nån nytta av dom själv " 
🤔
Jaaa inte vet jag...
Fick ett samtal igår...som satte min hjärna i (om möjligt ännumer) djupa veck...ska man eller ska man inte...🙄
Ibland vore det så skönt att "ha nån" som bara tala om å peka med hela handen 👉🏻👈🏻👊🏻🙌🏻...gör si gör så...
Men antar att det inte (såklart) skulle bli så mycket bättre..det är väl meningen att vi ska "känna" å "må" på visst vis för att "utvecklas" som personer...men ibland känns det som allt detta utvecklande blir mest...
INVECKLAT 😳

Kanske dags å lämna "kommunens tjänst"...klarar mej nog utan både guldklocka å den (falska) "trygghet" jag alltid inbillat mej att man har... 🤔
Ja.... hur ska det bli...hur ska man va...hur ska man tänka...tycka...hur ska man handla...kämpa??..."kapitulera"?...
Är verkligen "lösningen" att just jag ska byta arbetsplats...🙄
Jaaa kanske...
Kanske för MIN EGEN SKULL...👊🏻
Det är konstigt ibland...hur man ser på "problem"....

Antar att inte ens detta inlägg kommer gå "obemärkt förbi"...
Men ...
"Jag tar ansvar för vad jag säger/skriver...du har ansvar för hur du tolkar det..."
‼️‼️‼️


Ulrica
PUBLICERAT: 2015-11-11, 19:14:00

Thikvanda!!! (Från filmen "stekta gröna tomater") <3


Anonym
PUBLICERAT: 2015-11-11, 19:17:33

Det låter inte kul! Kram till dig och jag hoppas att det blir bra vad som än händer! ❤️
//magda


majsan
PUBLICERAT: 2015-11-11, 19:34:20

Följ ditt hjärta, så lovar jag dej att det kommer bli bra! Vet ej all bakgrund och inte hur kommunen funkar i Blg...bara hur den var i Falun! Lycka till ;) kram


Lena
PUBLICERAT: 2015-11-12, 15:36:41

Jag känner nog att vi ska "kämpa" ett tag till😣öjjj snart är det semester igen hehe 😆😉💕



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: