2015-11-08
 19:27:49

Seg spm sirap....

Vet inte riktigt "vad det är med mej"...är halvt medvetslös på morron/förmiddan ...som om hela mitt inre är fyllt av segflytande sirap...😴 känner mej som en zombie...
Just den tiden på dan jag brukar ha mest energi jue 🤔...nåväl det är väl nån "fas i livet"...bara..

Jag tog ett beslut häromdan när jag jobba...det har att göra med det vredesutbrott jag skrev om sist.. 🙄...
För MIN EGEN SKULL !!!! Tog jag beslutet att inte gå och jobba närmsta dagarna...jaaaa så får det bli...å hur detta slutar återstår att se...kanske är det dags att byta jobb/arbetsplats 😏...
Det blev iaf en tur ut i det fina vädret som kom krypande ... 
En tur med några av mina bästaste...lilla "ILLS" ❤️...såklart 😘...åsså Bettan 😅...åsså Astrix...🙏🏻
Det bidde iaf en liten prommis 👍🏻

Jodåmensåååatt...
Skulle drämma till å baka "fröknäcke"...å det gick ju ...rakt åt h***ete 🙈 glömde ju ...inte helt förvånande.. en liten ingrediens så ...det va bara å häva rätt ner i soppåsen ..."gör om gör rätt"....en annan dag 💪🏻...
Goodbaj söndag..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: