2015-10-12
 10:09:59

09.54

Måndagmorron 9.54....
Snart har redan halva oktober rusat iväg...ser upp mot mitt källarfönster ...
Åååå joooo....anar solsken .... 🙏🏻
Passar utmärkt eftersom jag har en "vabdag"

Jobbat lite i helgen...å för all del det kändes ok...
Fredagen tillbringades iaf med mitt lilla 👶🏼💙...
Och med mitt "halvstora" 😉
En mätt toooonåring 😜

Gillar lugnet när jag är med honom...otroligt hur en liten människa kan "GE" så mycket...
Mormors lilla superman 💙👍🏻
Apropå ge....
När jag kom hem från jobbet på söndagsförmiddagen "hittade" jag detta på mitt rumsbord...(såklart...eftersom jag bara har ett bord 😜)....
Klart man blir glad ❤️.... 🙏🏻
Trots att "det" känns rätt bra just nu...har sömnen flytt sin kos... 😴😳
(Kan ju iaf hoppas daaaa ☺️)
Nåja....bara att "fånga dagen" igen daaaa 👊🏻👊🏻👊🏻👊🏻





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: