2015-10-20
 08:02:29

Trevligt folk....

Ni som är inbitna Borlängebor vet ju att dagens rubrik...ingår i kommunens "slogan"... 👍🏻
Men nu äre inga "såna folk" det handlar om....
Det har ju varit "Bästeråshelg"...
Å fanimej det är verkligen "BÄST"
Ällä "det".... DU...är bäst...
MIN TOMAS ÄR BÄST !!!
❤️❤️❤️
Jag är så otroligt tacksam över att få ha dej i mitt liv....🙏🏻
Vi va på en för jubilaren hemlig fest i helgen...där va det också en hel massa med "trevligt folk" .....å massor med gott å fylla truten med 🙊🙈
🍻🍷🍴🍗🍝🍪☕️
Det blev en cykeltur hem framåt småtimmarna....för en av oss en liiite vinglig sådan 🚴....men allt gick finemang 👍🏻....
Såååå efter en helg med massor av...mys...mat...gottor...å lite "annat"😜😘👌🏼❤️...äre bara å kasta sej in i vardan igen....en vardag som jag inte heller kan klaga på....joo det är klart jag kan...över sanningens helvete... 😔😏....Men...det finns ändå så mycket glädje också..glädjen över att "få va nära"...glädjen över att få va frisk...(iaf någorlunda 😋)...glädjen över att jag och Alexandra kan ha lite kul i vardan...glädje över att hösten varit fin...glädje över min familj å alla fina å underbara barn vi har i släkten(även om jag inte ser/träffar dom så ofta❤️💙)
..glädje över fina vänner...
Jaaa jag är helt enkelt glad för att jag kan hitta glädje i min vardag...trots allt ...🙏🏻🙌🏻❤️
Blev en fin kvällspromenad igår...dimman låg tät nere i byn...så det såg lite sagolikt ut...


Sååå idag är en ny dag... 👊🏻


Sofie
PUBLICERAT: 2015-10-20, 17:22:29

Han gjorde inte en favorit i repris? 😉 Hah 🙊

Svar: Nääää Sofie 😉 den här gången höll han sej rullande 😅👍🏻
Lillis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: