2015-09-12
 20:48:02

Bunkern...en lördag....

Lördagkväll å just kommit hem från jobbet.... 🙌🏻...
Just dom "här passen"...9-20...är nog dom jag tycker minst om...dom känns som en evighet 🙈...
Men idag har dagen gått himlans fort 🙏🏻
Kan ju ha med mitt "nattliga besök" att göra 😘😜👍🏻❤️...
Min bästaste Tompa kom efter jobbet igår...så det blev fredagsmys delux...sen skjuts till jobbet idag...bara en sån sak lixååååm 
💙❤️ i love uuuu ❤️💙

Lilla illsen har blivit friserad idag.. 😍
Mormors älskade barn 🙏🏻❤️....

Alexandra har haft en av sina bättre dagar idag 😉.....å det känns alltid bra 🙌🏻

Å dessutom har jag fantastiska arbetskamrater...både som orkar lyssna 👂🏻....å som verkligen bryr sej...idag fick jag en helt underbar bukett rosor ...
sååå fina....
Å lite inspiration ledde dom till åxå..den lyser tyvärr med sin frånvaro mellan varven... 🙈🙉🙊....
Men det gick å få till det i min enkla lilla bunker/bostad 👍🏻



🙌🏻 nöjd med det lilla🙌🏻
Nu lite mys å smaska i mej gårdagens rester.... 😋....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: