2015-09-06
 20:34:56

Den där längtan ...igen....

I helgen har det varit Bästeråshelg....
Sitter just nu å myser lite vid tvn...Tomas ligger i badet 🛀....
Jodå...det har minsann hänt att jag badat med honom...men...med den värme å så länge som han badar...hinner jag svimma av syrebrist flera gånger om 😲...då det får han göra själv 👍🏻...

Men innan han hoppa i plurret..tände han massor av värmeljus...å serverade mej en likör43 🙌🏻...
Så nu sitter ja å myser å ser på femman... "I am Cait"

Han är så himla snäll min fina ❤️❤️
Det jag tänker på...är att när jag är här...längtar jag efter Willisen...

Å när jag är hemma längtar jag hit...😘


Jag tror faktiskt att det är just denna längtan som gör att jag "orkar"...
Å att man sen blir lite xtra ompysslad...gör ju inte saken sämre precis...önskar att "alla" hade "nån" att längta efter.... 🙏🏻....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: