2015-09-09
 08:45:06

Energitjyvar.....

"Tjuvar å banditer".....
Det finns ju alltid "energitjuvar" ibland oss...å visst är valet vårat eget om vi "väljer" att komma "för nära" dessa 🔌💥....
Men när dom finns på jobbet är det lite svårt å "undgå" att krocka med dom... 👊🏻...
Vet inte om det är det som stjäl min sömn 😴...eller om det är "livet i allmänhet" som bråkar med mej...
Egentligen tycker jag ju att jag har världens bästa jobb...bestämmer till stor del mitt schema själv..och jobbet i sej är det absolut inget "fel" på...
Men år av "fjuttigt trams" ...skapar "sprickor i väggarna" å dessa är väldigt svåra att spackla igen... 😏...å nu krackelerar det åter .... 😤....
Just detta "fjuttiga" har blivit så tydligt för mej...så mycket som känns larvigt runt i kring en...som folk tramsar å gnäller om...HERREGUD ...
😤👿😬😡

Näää min önskan...är att det går att ordna så vi kan få mer "assistanstimmar"
så man får vara där man behövs på RIKTIGT 
så jag också kan va hemma med världens bästa Willis...💙🙏🏻



Ulrica
PUBLICERAT: 2015-09-09, 21:25:15

Ja du... Fjuttiga ytliga och ynkliga saker.. Man vill inte bli påverkad.. Men vi är ju människor..

Krama om den där lilla killen <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: