2015-09-03
 08:32:30

Gode Gud ..... đŸ™đŸ»

Ibland fĂ„r jag bara lust att börja be.... 👀
Men...nu tror jag ju inte pÄ nÄn Gud i "den bemÀrkelsen"
Men Ă€ndĂ„...nĂ„n jĂ€kel kanske kan höra min bön....det handlar ju inte precis om mirakel... 😏...

Det har minst sagt varit nĂ„gra dagar med riktig "brainstorming"...Ă„ nu börjar hĂ„rddisken bli överfull 
😖😖😖
Sömnen blir en katastrof...Ä lika sÄ det "sociala livet" ...man tappar bort sej Ä blir helt lost...
Det Ă€r jag och Alexandra som "orkar ses" (Ă„ sĂ„ mycket val finns ju inte 😉)
Orkar inte lĂ€gga nĂ„n "energi" pĂ„ jobbet...gĂ„r dit och typ "gör det jag ska"...Ă„ sĂ„ lĂ€nge "brukarna" tycks va nöjda...Ă€r jag det med...alla i personalen kommer jag dĂ€remot inte Ă„ "tillfredsstĂ€lla" pĂ„ ett tag, men tycker heller inte att det Ă€r mitt "uppdrag" 
đŸ‘ŠđŸ»đŸ‘ŠđŸ»đŸ‘ŠđŸ»đŸ‘ŠđŸ»

Jag brukar in i det lÀngsta leva efter mottot....
"Gör som 🐾...lev pĂ„ hoppet"
Men...grodan mister ben efter ben...Ä hoppet ligger snart platt pÄ magen...utan ben....kÀnns det som...

Lite dĂ„ & dĂ„ Ă€r det besök hos doktorn med lilla "W" 💙...
I tisdags va vi pÄ ett...
En helt underbar doktor...en Àldre gentleman som man kÀnde sej "trygg med" pÄ en gÄng....
Han va sĂ„ lugn Ă„ saklig Ă„ frĂ„gade Alexandra sĂ„na saker som jag alltid velat att "dom" ska frĂ„ga...han tog upp sĂ„nt som jag vet att hon undrat/velat ha hemma för att kĂ€nna sej lite trygg.... i det "rena helvete" dom varje dag ska ta sej igenom...đŸ‘ŠđŸ»
All heder Ă„t denna Göran Brandberg đŸ™đŸ»
Tuffa beslut att fatta...med denna sjukdom han lider av...beslut som etsat sej fast i min hjĂ€rna...och som "rullar" som en varningstext pĂ„ tv nĂ€r det hĂ€nt nĂ„n katastrof...beslut som ingen mĂ€nniska borde behöva fatta...och allra helst inte unga mĂ€nniskor.... 😔....
NÄgra misstankar bekrÀftades...som det vi trott...att han inte ser lÀngre...möjligen lite "ljusskillnader" pÄ ena ögat...
Annars inget sĂ€rskilt nytt...Ă„ det tackar vi för...  đŸ‘đŸ»
Men...som sagt...det va ett kÀnsloladdat besök...mÄnga "sanningar i vitögat"....sÄ luften gick helt ur oss bÄda efterÄt....

Vi har trots allt smÄ drömmar...
Lite sugna Ă„ komma ivĂ€g pĂ„ nĂ„t spa ett par dagar...sĂ„Ă„Ă„ om nĂ„n vet nĂ„t bra Ă„ gĂ€rna lite prisvĂ€rt 🙈...lĂ€mna gĂ€rna förslag....

Amen....
đŸ™đŸ»



Ulrica
PUBLICERAT: 2015-09-03, 08:50:08

Trollungen och trollmormor <3


saija
PUBLICERAT: 2015-09-03, 11:32:03 | URL: http://saija.se

<3 Han Àr sÄÄÄÄ fin!


Anonym
PUBLICERAT: 2015-09-03, 15:00:18

Jag kan rekommendera Selma spa ❀❀


Magda
PUBLICERAT: 2015-09-03, 19:46:47

Jag tycker att du/ni kĂ€mpar pĂ„ sĂ„ bra ni bara kan med tanke pĂ„ situationen! Åhhh vad jag önskar att det hade varit annorlunda. ❀Göran fick vi ocksĂ„ trĂ€ffa. Han Ă€r underbar och fick oss att bli tryggare nĂ€r My var liten.
Kram pĂ„ er! 😘


Anonym
PUBLICERAT: 2015-09-03, 20:36:06

Du skri er sÄ smÀrtsamt fint och ÀndÄ.... Àr all er smÀrtautanför det vi kan förstÄ. Jag blev sÄ varm i hjÀryat nÀr du började beskriva lÀkaren. Jag förstod direkt vem du pratade om. Göran och hela hans familj Àr goda vÀnner till oss. Jag har alltid beundrat dem alla för sitt sÀtt att leva och för den ödmjukhet de har. Vad fint att höra hur vÀl omhÀndertagna ni blir. Ta hand om varandra och lev! Skit i allt annat! *omtanke*/ marit


Anonym
PUBLICERAT: 2015-09-04, 14:25:35

💖💖💖 SĂ€tra Brunn fint o prisvĂ€rt o inte sĂ„ lĂ„ngt bort
Kramar till er o beundrar er i er kamp 💝



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: