2015-09-16
 09:21:58

Onsdag.... 16/9

16 september... đŸ˜±....
ÄllĂ€.... 😏....
Jag och sonen pratade lite om dessa Ă„rstider igĂ„r...vintern som Ă€r kall Ă„ jĂ€vlig....vĂ„ren ska det ju klagas över nĂ€stĂ€ppa Ă„ allergier...sommaren som Ă€r alldeles för varm...eller Gud förbjude alldeles för regnig....hösten dĂ„Ă„Ă„Ă„....jaaa antingen Ă€r den ju helvetisk...med mörker Ă„ alla löv som trillar Ă„ "mĂ„lar hela vĂ€rlden grĂ„"...kanske en konstig reflektion...men JAAAA NI FATTAR NOG ... đŸ‘ŠđŸ»...
Vet inte riktigt sjĂ€lv vad jag tycker om denna höst...konstigt nog kĂ€nns den inte sĂ„Ă„Ă„ gruvsam...kanske kan jag instĂ€mma om den "höga klara krispigt sköna luften" 😅.....
KĂ€nns lite som jag skiter i vilket...
Å förresten sĂ€ger i detta nu "vĂ€der Ulrica" pĂ„ TV4 att ett "höstrusk" Ă€r pĂ„ ingĂ„ng....med tropisk storm....stackars alla som mĂ„ste överleva det vĂ€rldsproblemen.....đŸ‘ŠđŸ»

SlutgnĂ€llt 🙊....
IgÄr va en trevlig dag...
Som alltid lyckas "alla" höra av sej pĂ„ samma dag... 😅....
Men...jag Willis Ă„ Johan hamnade iaf i Ludvika hos lillasyster med familj...đŸ‘đŸ»
Lilla Willisen blev verkligen ompysslad...
Han fick "mat" Ă„ all möjlig omvĂ„rdnad ...đŸ™ŒđŸ»...
Gillar barn ...❀...
Dom Àr sÄ hÀrligt Àrliga...jag fick mÄnga frÄgor om Willisen Ä hans sjukdom...raka frÄgor utan krusiduller ...tuffa frÄgor...Ä mÄnga fundersamma pannor...Àrliga frÄgor förtjÀnar Àrliga (pÄ barns nivÄ sÄklart) svar !!!
Tack för en toppenbra dag đŸ™đŸ»


Anonym
PUBLICERAT: 2015-09-16, 10:28:30

Tack sjĂ€lv(a)!😘



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: