2016-04-30
 09:27:17

Brinner

Ja idag brinner det...lite härådär antar jag...stackars alla små igelkottar som "bonat" sej i våra högar...👀
Det brinner som fan i min hjärna åxå...😡...
Läste igår igen om en liten pojke som är handikappad och har mycket epilepsi (även på natten) som delvis gör att han slutar andas....tror ni dom fått igenom att ha assistans dygnets alla timmar...???

 Nääää helt rätt....😤
Va är det för idioter som sitter med sin stora stämpel och "trycket till" med kraft....

💀"AVSLAG"💀

Det handlar om BARN ..!!!!
Det handlar om föräldrar som bara vill försöka leva ett någorlunda normalt liv...så gott det går...!!!

Det är barn som lever på lånad tid...!!!
(🙏🏻 våran älskade William 🙏🏻)
Det handlar om syskon som också vill ha lite tid å ork av sina föräldrar...!!!
Om mor och farföräldrar som vill kunna "byta av" finnas till ....hjälpa .....stötta...!!!"
Men det är ju inte så "bara" för alla...man behöver ju "trots allt" även en inkomst...då kanske möjligen...man kunde få beeee snällt om lite mer assistanstimmar...snälla bara liiite...🙄

Ska det va för mycket begärt...????
👊🏻😤👊🏻

"NI LEKER MED MÄNNISKORS LIV"

Men det är klart...pengarna måste ju räcka...till era ...feta löner...överklassliv...fallskärmar...å diverse arvoden...
Usch jag blir spysjuk.🤔💩💀
Bara å "kämpa på"....

*Jag tar det jag har...och gör va jag kan*
🙏🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: