2016-04-08
 10:06:28

Man kan inte få allt....

"Vi" är duktiga på att klaga....(med vi...inkluderar jag mej själv)...tror det ligger i människans natur att ha "martyr" som mellannamn... 🤔...
Alla har vi våra "våndor"...barn...partner...föräldrar...grannar...hundar...katter...bilar...pengar...ja Gud vete allt...å vi vill gärna framstå som lite "mer" synd om...👀
Jag vet att det kan upplevas "klyschigt" att påstå att ...
HUR VI HAR DET...BEROR OFTA PÅ HUR VI TAR DET....
🙏🏻
Jag har själv fnyst åt påståendet ...när jag varit påväg ner...i livets bergochdalbana....👀...
Men tillåter vi oss ändå att tänka liiite så...tror jag iaf...att det kan bli lite lättare... Working on it every day...👌🏼
Tycker också det är lite lätt i dagens "förbrukningssamhälle" att glömma det vi har...och det vi får...på olika vis...🙏🏻
Ibland kan jag tänka att jag nästan kan sakna "vanliga problem"....hade mycket...skavsår ett tag...mycket funderingar på pengar...jobb...liv...förhållande...inget jag vill ha tillbaka såklart...men vad va dom problemen egentligen...jämfört med vad man nu går igenom....😳...
Såklart är vi i olika "faser" i livet...och en del av det är just olika problem..och vissa kan vi aldrig lösa...vi kan bara "överleva" dom... 👊🏻
Ja...det blev mycket djupa tankar...👀

Själv är jag sugen på grillad kyckling...efter dag sju med soppor 🙈
Och jag ska bara träffa Tomas EN dag den här helgen...😞...
Men...det blir nog bra ändå...🙌🏻




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: