2016-04-24
 18:16:39

Söndagsdags...

Dubbelhakan sitter där den sitter....å klämmer.... 😁....
Kaloriintaget har återigen överskridits... 😁
Å jag ser ut å känner mej som jag vore gravid i sjätte månaden....
Lite lika typ every söndag 😩
Men som tur är...
🤘🏻DET ÄR MÅNDAG I MORRON 🤘🏻

Det va längesen jag va här i Bästerås å kände mej lugn...ett tag vare ständig oro över willisen...sen vare över när "lillan kom till jorden"...
Viss oro...kommer jag såklart alltid att ha..ska väl va så när man ä mormor gissar jag 👀..

Iaf har helgen varit toppen... 👌🏼
Lekt lite med min nya fååån 😊
iphone SE 👌🏼
Det va länge sen jag hade en ny...
Som tur är har jag en "handyman"...så vipps va min nya tfn precis som den gamla...(med bilder å appar å såååå)...

Lite lekstuga 😜

Å massor av god mat/dryck såklart
Lite likör/cognac till emkaffet 👍🏻
Hade tänkt lägga upp ännu fler skrytbilder men tydligen har jag städat bort dom 😁..
Nåväl...snart är helgen över å "vardagen" tar vid...en vardag i skärpningens tecken 🤐....
Sy ihop käften så bara ett sugrör får plats... 🙃....
Hejhopp vardag 💃🏼



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: