2016-04-10
 22:28:25

Toppenhelg đŸ‘ŒđŸŒ

SĂ„ va Ă€nnu en helg över....đŸ‘ŒđŸŒ dock utan "nedkomst" .... đŸ€”
NÄja..."naturen har sin gÄng" och Ànnu sÄ lÀnge ....sÄ vitt ja vet ....har dÄ ingen "blivit kvar dÀrinne"
đŸ‘¶đŸŒđŸ‘ŁđŸŒ
Det blev en korthelg frÄn lördag-söndag med min Tomas i helgen...(eftersom jag inte riktigt "vÄgade" Äka i fredags)...men ÀndÄ hann vi med en massa...
go mat...
gott att dricka...
solsken Ä allmÀnt
 "mys"😋â˜ș...

Idag (söndag) va det ju riktigt toppenvĂ€der â˜€ïžđŸ™ŒđŸ»đŸ˜Ž

Helt klart gör solen underverk med oss mÀnniskor ...massor med folk hundar ungar cyklar mopeder och en hel del "hojjar" som smattrade hÀrÄdÀr....helt underbart....

Vi tog en promenad mer mot "kajen"...dÀr blev det lunchpremiÀr utomhus....
Pannan i djupa veck....đŸ€”
Det blev iaf högrevsburgare...som tyvĂ€rr va i "mediumaste" laget min va ok men Tomas va vÀÀÀl rĂ„...ingen hit...😬
    KĂ€ndes som utomlands đŸ‘đŸ»đŸ˜ŽđŸ‘ŒđŸŒ
 PĂ„ promenaden vidare mot stan fick jag syn pĂ„ ett minst sagt annorlunda hus...😆...
Är tydligen ett "hotell" 😎
Finns sÄ himla mÄnga smÄ smultronstÀllen i VÀsterÄs ...
PromenadvÀg ner mot stan....

"Skitviken"...tydligen ska hĂ€r bo en sköldpadda 🐱....vi sĂ„g den iaf inte...

SummaSummarum ....Ă€nnu en underbar helg...jag Ă€r tankad med energi...redo för en ny vecka...fortsĂ€tta med nutrilett...vĂ€nta pĂ„ bĂ€bis...och hoppas pĂ„ mera sol... đŸ‘đŸ»â˜€ïžđŸ‘đŸ»



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: