2016-04-20
 09:11:39

Väntans tider....

Alltid äre nåt...att vänta på...👀
Väntar just nu på att få gå hem efter ett jobbdygn...
Väntar på att få "gossa med di små" 💙😊❤️
Väntar på att det ska bli helg...då får jag gossa med min "T" 😘
Väntar på lite 💰...från f-kassan 😤
Åsså väntar jag på min nya mobil...⬇️
iPhone se 💪🏻
7-8 dagars leveranstid...beställde den ...7/4...idag är det den 20/4....till och med jag med min "dysfunktionella" mattehjärna har räknat ut att den ekvationen inte går att få ihop på några villkors vis 😤...kollade comviq's Facebook-sida...å så vitt jag förstår har knappt nån fått den på utlovad tid.... 👊🏻😁👊🏻....
🎤....jaaag väntar åååå väntar.....


Anonym
PUBLICERAT: 2016-04-20, 10:14:07

Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge sägs det! 😘
Kram Johanna

Svar: Jamen visst är det så 👍🏻😘👌🏼
Lillis


Ulrica
PUBLICERAT: 2016-04-21, 08:33:49

Comviq... är super sega.. som frusen sirap ungefär ..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: