2016-08-28
 10:07:46

Brödgalet 😩

Ligger i sängen å jäser (ordagrant) 😬....
Detta land.... Turkiet 🇹🇷 ...måste va galna i bröööööööd 🙈...det äts tamejfan bröd till precis allting...för att inte tala om det brödchabrak som alltid serveras fööööre maten😶....å jag är inte !!!!! skapt för detta....valet vore ju enkelt.... ⚠️🆘
Tror ni jag kan låta bli... 🙄....nääää äter som värsta brödknarkaren....
Varje morron när vi äter frukost bestämmer jag mej...." Näää idag blire den nyttiga frukostvarianten...eller iaf den jag mår bättre av".... 🙌🏻😎....
Å tänka sej....varje frukost börjar bra....å avslutas med....BRÖÖÖÖD OCH !!!!! EN HÖG PANNKAKOR MED CHOKLADKRÄM 😩🤐😱
Menar inte att jag tänkt gå på diet på semestern...men utan överdrift ser jag ut som en havande elefan i månad 23 🐘🐘🐘....

Nåja...hotellet håller f.ö hög standard 👍🏻 ser inte alls ut som nåt "utomlandshotellrum"...modernt rent å snyggt...( nu är jag egentligen inte så noga med just såna detaljer..men ändå lixåm 👍🏻😎👌🏼

Som vår "vana trogen" besökte vi Apoteket igår....vi är som två pensionärer med våra diverse krämpor... 👵👴🏻....jag å min lilla "Ove" 😅
Blir en tur dit igen...lite smått å gott som man måste ha recept på hemma.... 💊💉☠

Annars har det inte shoppats så mycket🤑...ännu... 😜...jag skulle kunna köpt 10 par skor redan...men eftersom jag har 38 i vanliga fall...å här i värmen typ 41 😬 känns det sådär å prova...när "dom" utbrister...
" Nononono wrong size for you lady" 👣👊🏻😬👊🏻👣 ....
lite som å va i en godisbutik med bakbundna händer.... 😩...löjligt problem....men va fan nåt kan man väl få gnälla över.... 😇

Snart dags å packa oss ner till stranden och havet 🏄🏼 som är typ utan överdrift 30* varmt å luften ca 38-40*....så jaaaa svettigt äre ... 🍻


Ulrica
PUBLICERAT: 2016-08-28, 12:02:59

Elefant? Puckobritta!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: