2016-08-09
 07:59:02

Done....

Färdig...för den här gången...om nån timme är denna jobbperiod över...och det vankas fem dagars ledighet.... 🙌🏻 ...
I skrivande stund....känns det som jag ska sova i fem dar 😴🙄....men det går nog snart över ☕️👌🏼😎

Gjorde ett s.k fynd igår 😜...kände att jag ville ha en bikini nr 2 med mej till ☀️☀️☀️☀️☀️...och jaaaa 🙌🏻 jag hitta en som jag blev riktigt nöjd med..mycket mer färg än jag nånsin haft... 👙....

Länge sen jag stog i provhytten å "betraktade mej själv" å va skapligt nöjd 🙋🏼.....glad...så länge det varar 🙏🏻

Idag...blire dejt med en "govän" jag ska bjuda på lunch...å hon står för efterrätten.. 🍴🍲☕️🍰🍩...för att vi är lite värda att "firas" lixåm 😅...
Sen blire väl fem timmars promenad för att gå bort dagens kaloriintag 💃🏼



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: