2016-08-07
 08:44:36

Lite trött.... 😕....

Tänk att man mellan varven hamnar i denna tanke av trötthet...så trött så det första man tänker när man vaknar är...Gud va jag ska sova middag i dag.... 🙏🏻😴
Det är inte ofta jag verkligen gör det...men tanken är iaf min...å den är skön bara den.... 😇....
Just nu vet jag att tröttheten beror på jobbet...50 timmar på fem dar...såklart sovit åxå men himlans dåligt...

Slutgnällt.... 👊🏻😬👊🏻.....
Efter avslutat dygnspass idag blire en tur till civilisationen....behöver införskaffa lite saker....både till resan å lite annat pyssel.... 😎🙌🏻
Apropå resan.... GUD VA JAG LÄNGTAR.... ☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️ ska bli otroligt skönt.....men....det "nervösa i maggropen" gör sej påmint.... "Tänk om"....å jag tänker då inte på "oroligheterna i världen"...tänker på älskade lilla "W"....måtte han "hålla fred" på sej så jag å samvetet kan resa med ro.... 🙏🏻...

Mormors älskade "lilla W" ❤️❤️❤️


Ulrica
PUBLICERAT: 2016-08-07, 11:19:23

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: