2016-08-03
 07:52:41

Ointressant / omoget đŸ€

Det Ă€r onsdag 3:e augusti...den sista riktiga sommarmĂ„naden 🙈 ..
Efter tre veckors ledighet Ă€r det sĂ„ dags att göra ett ryck igen.... 🙄....kĂ€nner mej inte helt 💯 "peppad" precis...menmen...bara Ă„ kavla upp đŸ’ȘđŸ»
Jag har ju turen att om ca fyra veckor ha semester igen...dĂ„ blire verkligen SEMESTER đŸŸđŸ‘™đŸ„đŸŒâ˜€ïž det bĂ€r av till Turkiet i tvĂ„ veckor đŸ™đŸ»

SĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ följaktligen till det ointressanta/omogna.... đŸ˜¶....
MĂ„ste ju hinna ner...i vikt....🙈
Hade en period nyligen som jag mĂ„dde riktigt bra...och vikten gick Ă„t rĂ€tt hĂ„ll..sen blev det semester 🎱 ...Ă„ jaaa bergochdalbanan tog ny fart kan man sĂ€ga....det som Ă€ndĂ„ Ă€r lite glĂ€djande Ă€r ju att önskemĂ„let inte Ă€r tvĂ„siffrigt iaf 🙄
Dessutom vet jag numer att runt 18-19 tiden...Ă€r dĂ„ mitt Ă€tmonster Ă€r som mest aktivt...dĂ„ bara mĂ„ste jag sysselsĂ€tta mej...typ ut Ă„ motionera... đŸƒđŸŒđŸ’š.....annars Ă€ter jag allt...Ă€ven om det inte Ă€r gott đŸ€đŸ˜ŹđŸ˜¶...jaaa...jag Ă€r skadad...dĂ€rför Ă€r bilden nedan...en "note too myself"

đŸ™đŸ»



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: