2016-08-10
 14:56:48

Tack gode Gud đŸ™đŸ»

Just nu Ă€r jag sĂ„dĂ€r sprickfull av "kĂ€nslor"... 🙄...det Ă€r inte alltid sĂ„ lĂ€tt att sĂ€tta ord pĂ„ dom...ofta "gĂ„r dom ihop"...lixĂ„m i varann.... đŸ”đŸ”€đŸ”„â†”ïžâ€Žïžâ€”ïžâžĄïžâŹ…ïžâ†™ïžâ†˜ïžâ†—ïžâŹâ«..
Är sĂ„ otroligt glad för lilla Wilda...đŸ™đŸ» sĂ„ full av liv...glĂ€dje...framsteg...energi...nyfikenhet...hon sprider verkligen glĂ€dje...spricker upp i ett stort leende bara man pratar med henne...alldeles ivrig i varenda kroppsdel...tack gode Gud ....đŸ™đŸ»...den glĂ€djen kommer hjĂ€lpa "oss" mĂ„nga ggr....
Lilla Willis....❀❀❀...ja...va ska man sĂ€ga....han ger mej sĂ„ mycket...trots allt...har lĂ€rt mej sĂ„ mycket under denna jĂ€vulska "resa"...lĂ€rt mej att se ljuset i "det lilla" hĂ€r i livet....hans reaktion...pĂ„ min röst...den Ă€r sĂ„ juvlig...att stanna pĂ„ promenaden...pussa honom och frĂ„ga "- Är det skönt Ă„ va pĂ„ prommis?"....Ă„ fĂ„ svaret...en liten "lyftning av huvudet"...ett leende...och ibland Ă€ven ett litet "huuu"....det Ă€r OSLAGBART ❀❀
Lilla fina Willisen...önskar att NI ALLA ...fick lĂ€ra kĂ€nna honom...Ă„ förstĂ„...hur viktig han Ă€r.... đŸ™ŒđŸ»....

Tror att jag just denna gÄng brottas med alla mina röriga tankar...tokiga drömmar...och denna trÄkiga Ängest...för att jag snart ska Äka....
Ser verkligen fram emot resan...solen...maten...Ă€ventyret...Ă„ umgĂ„s med min fina "T" i fjorton hela dagar❀❀❀❀...men...Ă€ndĂ„....maler det nĂ„nstans...en oro...lĂ„ngt dĂ€rbak...i hjĂ€rnan.... đŸ™„đŸ˜łđŸ€”đŸ˜¶.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: