2016-12-10
 18:19:30

Jotjeeena....

Gjorde en comeback på gymmet idag...sist jag va "här"...skrev ja in mej...å gick aldrig mer "hit"... 🙈
Nu gick jag iaf in på ett första "träningspass"...till min stooora glädje va det typ ingen där... 🙌🏻...förutom en riktig hurtis som stod på löpbandet...bredvid det jag tänkte nyttja....🏃🏼‍♀️💨...såklart fick jag inte fart på mitt...🤔...stod där å tröck å fippla när denna snälla person stängde av sitt löpband för att hjälpa mej...men vi gick båda bet....kanske lika bra...hon kuta som en marathonlöpare så jag hade nog känt mej riktigt baaaaaad om jag skulle "humpakluffat" mej bredvid.... 🐖....
Nåväl...bytte "maskin"...å höll på att dö efter två ‼️ minuter ...ni vet den när armarna åxå ska va med...👏🏻....lite cykling lika många minutrar...alltså jag är i såååå dålig form så det är rent bedrövligt...😱
Men...å andra sidan...nu är jag mer än medveten och bara JAG 🙋🏼...är den som kan göra nåt åt det....🙌🏻
Nu har jag iaf "spräckt vallen" (läs...vågat mej in i lokalen första gången)...och ska fanimej ordna till denna slöa slappa och likgiltiga kropp.... 🏃🏼‍♀️💪🏻🏋🏼‍♀️....amen 🙏🏻


Anonym
PUBLICERAT: 2016-12-10, 20:29:36

Du är för rolig du😂😘



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: