2016-12-21
 15:44:47

Julefrid i juletid....

Känner att nåt håller på att hända i min själ...låter djupt som fan men inte så allvarligt ändå...sitter på tågstationen ...på väg till min Tomas 🙏🏻....vi har det så bra tillsammans vi gör roliga saker...äter gott å bara njuter av livet ...tro mej jag är så tacksam så jag knappt vet nån gräns...❤️❤️❤️❤️

Men...jag VET...att det är få förunnat att ha det lika bra...inte så att jag inte tycker att jag själv skulle va värd det...men det gör så ont att många inte kan...jag KAN den känslan åxå...alltför väl....om man "unnade" sej nåt...fick man försaka nåt annat... 😕

Jag kan inte hjälpa alla...de vet jag..men jag har iaf bidragit lite till en "behövande" familj...jag känner inte dom...men det gör inget...känns toppen iaf å kunna göra nåt.... 🙏🏻

Det sitter en man mittemot mej...han bor här...här på stationen ...sover på en stol...har sina attiraljer på stolen bredvid... 🙄
Han spillde just ut en kopp vatten...å är så noga med att torka...vem vill inte ha det rent å fint hemma.... 🙌🏻

"Somliga går med trasiga skor"..👣

Undrar...hur/om jag ens ska fira jul nästa år...vill göra nåt mer...för dom som inte ....har/kan.... 🤔



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: