2016-12-10
 07:45:53

Lördagsmorgon....

Sovit himlans oroligt... 😕....ett litet spöke stör min nattsömn...igen...ett febrigt sådant... 🙄🌡...han stör dock på håll...nämligen hemma i Romme...men det spelar ingen roll...när han inte mår bra blir min oro ännu större...vart han än befinner sej...och alla !!! mina demoner väcks till liv...nu är även mamma Alexandra sjuk...jag måste dessvärre "planera" att hålla mej undan...så nån håller sej frisk och kan ha Willis om "alla" därhemma blir sjuka.... 😷

Idag ska jag dock "jobba" på mitt ordinarie jobb... 9-15 ...tänkte även försöka ta mej till "det där gymmet"...måste lixåm "bryta mej igenom förstagångsvallen"...annars finns det risk att det aldrig blir av...🏋🏽



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: