2016-12-31
 13:11:46

Sista dagen.....

Årets sista dag....började med att jag sov till kl elva 😬....herregud tror det aldrig har hänt...antar att det va va kroppen behövde...

Vet inte riktigt hur man ska summera 2016...både mycket som varit himmelskt bra ...bl.a. att "familjen" utökades med en sann glädjespridare...

Hon är helt magisk...bara att träffa henne några minutrar gör att man fylls med energi....🙏🏻....
Och i perioder detta år har det varit mer än välbehövligt....då jag i perioder varit helt energilös ...

Att bli just så "slut" va för mej en helt ny känsla...trött har man såklart varit men inte så här...ännu en "livsläxa"....
Såklart är det en jävulsk "livsstress" vi lever i....det där ..."NÄR ???"...gnager i bakhuver....är det nu i år... "DET" ...ska ske... 💔💔
Har iaf tagit beslutet att ta hjälp "utifrån" den hjälp som Willes doktor erbjudit...det är så jobbiga/svåra funderingar och tankar som man till slut inte orkar bära själv..tror det blir bra 🙏🏻....

Har också haft turen/glädjen/lyckan att uppleva bra och roliga saker med min Tomas... 🙌🏻❤...
Även om vi inte ses jätteofta så när vi väl gör det...har vi det oförskämt bra....vi hade det underbart i Turkiet...

Helt underbara veckor ❤😎

Även "dom små sakerna" vi gör gör mej glad...såklart...

Jag är tacksam över min fina son...han...den lilla 🙈 som mäter 1.93cm över havet nu mera ...hur gick det till...han som pratar om polisutbildning högskola...han som fyller 18 !!!! I sommar ....herregud jag hinner knappt med i svängarna.. 👀

Mammas fina (märkes 😉) pojk ❤

Svårt att räkna upp allt bra...konstigt nog...huvudsaken man ändock minns att det funnits bra saker....🙌🏻

Sååå....2017...
Vet inte vad jag ska önska/lova...önskar bara att det ska få bli ett bra år...vet inte riktigt vad "bra" är....men önskar det ändå..🙏🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: