2016-12-16
 10:55:43

Tacksamhet ... đŸ™đŸ»

Det "lackar mot jul"....det ska handlas...bakas...slĂ„s in paket...stĂ€das...fejjas i största allmĂ€nhet....förvĂ€ntningarna Ă€r skyhöga....och för mĂ„nga....Ă€r det en stor ekonomisk börda...tro mej...jag har varit dĂ€r.... 💾💾

Vi borde lÀra oss pÄ riktigt att "vara tacksamma" istÀllet över julen...inte ta allt sÄ för givet....tacksamma framför allt för.... "DOM" vi har....och inte för "DET" vi har...eller för all del "VILL HA"....det Àr sÄ mycket vi just vill ha....
Alla har vi vĂ€l (iaf vi kvinnor 😬) testat att shoppa oss lyckliga ...đŸ™‹đŸŒ undertecknad..Ă€r absolut en av dom...men tyvĂ€rr Ă€r oftast lyckan ytterst kortvarig....Ă„ sen maler Ă„terigen Ă„ngesten...pengarna Ă€r borta Ă„ inte fan blev man nĂ„ lyckligare... 🙈💾....
Med tiden/Ă„ren/livshĂ€ndelser tycker jag mej sĂ„ sakteliga lĂ€ra mej mer vad "lycka" Ă€r...det Ă€r för mej att fĂ„ umgĂ„s med mina "nĂ€ra Ă„ kĂ€ra"...sjĂ€lvklart har jag som alla andra önskningar Ă„ drömmar...va vore livet annars....men som igĂ„r nĂ€r jag och dottern bakade julgodis...slĂ€pade in Willes sĂ€ng i köket...och sĂ„klart va Wilda ocksĂ„ med mitt i smeten ❀❀❀det va en fantastisk dag för mej.....alla va med !!!
Jag har mist min Ă€lskade syster i cancer đŸ™đŸ»â€ïž...hon va inte "bara min syster" hon va ocksĂ„ den jag umgicks med...sĂ„ gott som dagligen....jag vet...att inom kort kommer jag/vi att mista Ă€nnu en familjemedlem 💔...det Ă€r "Gud förbjude" den bittraste "sanning" jag nĂ„nsin upplevt...man ska inte behöva mista smĂ„ barn....

💔💔💔💔 WHY ???💔💔💔💔

Skriver inte detta för att fÄ nÄgra "sympatier"...skriver det ...dels för att jag igÄr lÀste den jÀvulska texten .....
"Man tror inte att det ska drabba oss....men..."
Jag hatar egentligen den frasen...nÀr jag börjar lÀsa en sÄn mening...gÄr jag för sekunden in i nÄn form av "freeezzzee" hela jag stelnar...Ä vill bara skrika....
NEEEEEJJJ !!!!!
Ännu en person har drabbats....av "jĂ€vulsk sjukdom"...Ă€nnu en familj fĂ„r en "kĂ€ftsmĂ€ll" som heter duga...Ă€nnu en familj drabbas....❀
Mina förhoppningar !!!! och mina tankar gĂ„r till er đŸ™đŸ»

"Det Àr livet...som gjort mej...till den jag Àr idag..."

Va lite tacksam...för det/dom du har...visa det...sĂ€g det...för hur det Ă€n Ă€r...sĂ„ kan vi inte köpa oss friska...och vi kan inte...köpa tillbaka dom vi misst .... đŸ™đŸ»â€ïž



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: