2016-12-11
 08:26:43

Turkte....

Mmmm det står turk-te...just de får starta min dag...👌🏼...en bra mycket bättre start än för många andra...🤔

Efter bara två minuter in i Nyhetsmorgons nyheter...har jag meddelats om 250 döda människor...bomber...självmordsbombare...en skenande lastbil fylld med bensin...typ....och fuskbyggd kyrka...i ett "Afrika-land" där taket ramlat in...inte precis upplyftande...som dagsstart 😕

Det är inte heller upplyftande att Willis haft feber...alldeles för många dagar nu...får se om det är bättre idag så dom "slipper" åka in.. 👦🏼❤️

Själv...har jag ingen träningsvärk att ens skryta med...men snart...om några pass...när jag lärt mej...hoppas jag fanimej på liiite onda muskler...så det iaf känns som man gjort lite nytta...konstigt att nytta...ska behöva göra ont 🙄

Ska göra lite "annan nytta" idag med..."I en annan del av Borlänge"..ett dygn ska tillbringas "där"....känner mej inte...supertaggad...tyvärr... 😏..

Först tippa i mej mitt te...å hoppas på det mirakel det påstås ha 🙌🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: