2016-02-06
 10:58:28

En "såndär människa"....

Det har varit många turer med "händelser" på jobbet ...under "årens lopp"...inget unikt kan det verka...tjafsas väl lite här å där...
Men...hos "oss" har det "barkat ur" och vi behöver hjälp "utifrån"... 😬
Eftersom jag känt mej väldigt "ur form" ett längre tag måste jag säga att det i min värld kändes helt "övermäktigt/omöjligt/onödigt"

Jag hade efter läkarbesök sjukskrivit mej en vecka... 😕....så nåt "samtal"...blev det inte för  mej ...som det var planerat...
(Samtal=handledning ang jobbet)

Sååå....fick jag ett samtal...som gav mej en känsla...tror det va orden....
"Du ska inte känna dej pressad att överskrida din gräns för vad du orkar med"....🙏🏻
Det va precis vad jag behövde höra...hon "förstod" mej... 
HALLELUJAMOMENT 
Allra helst när man knappt förstår sej själv längre....😳....
Vi bokade ett möte iaf...och den här gången gruvade jag mej inte ens...

Alltså ibland sitter människor verkligen "på rätt plats"
Vilket samtal 🙌🏻....helt underbart !!!
Förutom...att dom "bilade" på bottenvåningen ..(har jag lärt mej att det heter)..så det va ett jävulskt liv ☠
Samtalet bara flöt...1&1/2 timme gick väldigt fort....
När det va över...frågade hon om hon fick göra en test på mej...det va några frågor ang "mående"...hon räknade ihop poängen och tittade upp ovanför glasögonen å frågade om jag svarat "ärligt"
🙄
Åååå jooo nog hade jag det....
"Om jag va din läkare hade jag sjukskrivit dej tre månader omedelbart"....
*UTMATTNINGSSYNDROM*
🙄🙄🙄🙄🙄🙄
Hon beskrev också på ett bra sätt va det gör rent fysiskt med kroppen 😮
Som tur är höll hon med mej att det inte handlar om nån depression 👍🏻
Jag kan va glad...se framåt...njuta av dagen... 🙌🏻
Summa summarum....
Ett bra samtal...
Tror det på ett eller annat vis blir bra på jobbet...
Jobbar på att vårda mej själv....
👊🏻👊🏻👊🏻👊🏻
Och faktiskt gjorde jag nåt "spontant"
Jag gav henne en kram efteråt...
Det kändes som hon gav mej så mycket kraft på nåt vis....
Håller tummarna att jag får träffa henne igen..., 👍🏻



Lillayster
PUBLICERAT: 2016-02-06, 16:45:42

🙏👍🏻


majsan
PUBLICERAT: 2016-02-06, 22:48:08

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: